Blogger Templates

kaka

18 October, 2011

i hope my dream will be come true

aku punya 1 mimpi
aku berharap mimpi aku ini akan menjadi kenyataan
mimpi ini telah lama sudah aku cipta
bertahun tahun aku menunggu agar ia terkabul
aku harap suatu hari nanti
bila aku sudah berjaya aku mampu kabul kan mimpi aku itu
tiada yang tak mungkin kan
aku akan bermimpi bila aq terasa sunyi
bila terasa kusut pikirkan macam2 masalah
aku akan pejam mata buat seketika
dan bermimpi aku di alam lain
berlari2 atas air yang berombak terdengar hempasan ombak
gelak tawa orang sekeliling dan hembusan angin air laut yang menyegarkan
terasa diri berada di 
PANTAI KUTA BALI



buat masa ni aku hanya mampu bermimpi
tapi insyaallah suatu hari nanti aku ada kelebihan aku akan patikan
mimpi yang selama ini aku cipta akan jadi realiti..
bukan aku saja yang suka bermimpi tapi best friend aku jugak suka
kami sentiasa bermimpi benda2 yang baik dan yang pasti mimpi kami itu terlalu
jauh dan payah di gapai ..
tapi apa pun mimpi kita itu pastikan ia jadi kenyataan
even ridiculous
aku harap
mimpi aku untuk sampai ke bali terkabul
owhhh bali tunggu kedatangan kaka ^___^

No comments:

Post a Comment

 
Cute Strawberry