Blogger Templates

kaka

29 October, 2011

duit paper final exam hilang..

hmmm mungkin bukan rezeki aku x_x
1 bilik pun mau mencuri, sama2 mau belajar sama2 susah cari duit so paam2 larh bha.
hari jumaat lagi to, sandi ehh kan. udah larh itu duit paper final aku.
 RM 250 hilang bayang kan..
150 to untk paper aq 100 untk belanja aq..
nasib teacher asma tolong aku bayar paper..
thank teacher.
daddy aq bagi duit untuk bayar paper tapi hilang.
sampai sekarang daddy ndak tau kalau daddy tau hmmm mati larh kena mara..
bayangkan larh klu duit paper kwo aku ambil. mesti kwo sakit hati kan..
baik salah jahat salah..
cukup baik dah aku cakap bagus2 sama kau, tapi kau teriak2 aku
aku ndak suka bha c malu orang bab aku tau jugak to apa to malu.
sudah larh kita nie 1 bilik so aku paam bha..
sekelip mata ja kan hilang.
aku ndak tuduh bha kwo tpi dlm bilik to yg panjang rmbut kwo 1 org ja n warna rmbut kwo pun sma..
and yang ada kunci to kita2 ja. klu mau bilang sue dia blik kg.
mau bilang nani rambut pindik..
hmmm enta larh 
makan larh kwo duit HARAM to
ada jugak balasan dia to untuk org yg panjang tangan cam kwo


No comments:

Post a Comment

 
Cute Strawberry