Blogger Templates

kaka

25 April, 2011

with my babe,lillye and eika ( miss u darling miss u so much ♥ ♥ ♥ )

this is my babe @ my syg love them so much
especially c LILLYE,babe i really miss u.
so me mau taru smua pic kita, bole ary2 di tngok..


ini lar my babe nama dia lillye nie fb dia just click her name lilly ash 

 miss u syg
click click click
yg pkai baju pink nie nama dia eika ini fb dia eika 
 at water front
 this baboy my upin and ipin 
 love u too syg
time mau tangok wyg waiting my sya
 kara0k before tngok wyg
 boboy
 love u syg
eika && lillye 
 yayyy
 boboy && me
 love u babe
this my kegemaran opppsss 
 ok ok santik kan
 at api2 house sshhh!!
 at warisan
yayyy cantik suda tho
 eika n lillye
 lillye look so ayu
 me so so so tuttt
 eika c cengeng
 kaka trip manja
 c ayu n cumil (kidding)
 pic pic pic
 rock is cool


 i like this pic so much

  ok ok ok sedap sedah suara kwo tho bratzz
 OMG!! suara aq sumbang
 click click click 
 i will miss u syg, cpat2 blk sini.. dont worry about me k, 
pandai2 lar aq jga diri di sini, lagi pun kekasih hati aq ada jgak walaupun dia zzZZZzz wakkaaaaa
nnt klu ada msa n nda BZ kmi pi sna ramai2 k.. 

muuuaahhh hug dry kaka tho u syg


No comments:

Post a Comment

 
Cute Strawberry