Blogger Templates

kaka

08 September, 2011

air yang tenang jngan di sangka tiada buaya.....

seumur hidup aku,ini kli pertama aku di buat sebegitu.. seperti aku tiada maruah dimatanya...
aku bersumpah apa yang dia buat dngan aku tidak akan aku lupa seumur hidup aku...
LELAKI HANJING macam dia memng engam meringkup di penjara!!!!!
balasan to belum setimpal dngan apa yg aku lalui semsa di situ....
ya allah engkau sahaja tahu apa yg aku lalui.. setiap kli membersihkan diri terasa sperti masih kotor..
klu boleh aku mahu mandi sentiasa kli membersihkn diri,aku tak terdaya lagi menangis mengenang semua to..
kalau boleh aku mahu jadi gadis yg kuat dan tabah.. tapi setiap kli aku berdiam aku akn mula rimas,sakit hati,mau menangis,mau teriak dn klu boleh semua lelaki aku benci.....
satu persatu cobaan yg diberi... tapi aku tahu itu satu peringatan sama aku yg tuhan masih syg aku...
syukur yg teramat sngat tiada apa yg berlaku sama aku!
aku mesti kuat dan harus kuat, atas sokongan fmly aku dn kakak aku yg tercinta... 
aku snggup berhadapan dngan dia.. I see you in court..
jngan pikir aku perempuan yg cpat mengalah.... 

No comments:

Post a Comment

 
Cute Strawberry